Kaupan ehdot

Verkkokaupan ehdot

Voimassa 27.3.2023 alkaen

Näitä ehtoja sovelletaan Studio Kupun verkkokauppaan.

Studio Kupu
2960933-8
Franzéninkatu 22 LH 1-2
00530 Helsinki
0403249127
info@studiokupu.fi

Verkkokauppa

Studio Kupu myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hinnoissa noudatetaan silloin voimassaolevaa hinnastoa, kun käyttäjä on maksanut tuotteen ja näin lunastanut sen omakseen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Studio Kupun verkkokaupan tarjoaa Shopify. Maksuntarjoajina toimii Stripe.

Lue Stripen maksuehdoista maksuntarjoajien omilta sivuilta: https://stripe.com/payment-terms/legal

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Alennukset ja alennuskoodit
Alennuksia ei voi yhdistää. 

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet kassalla maksamisen yhteydessä. Toimitustapoina käytämme Matkahuoltoa ja Postia. Suosimme itse Matkahuoltoa ensisijaisesti toimitusvarmuuden takia ja toissijaisesti siksi että Matkahuollon piste toimii kadun toisella puolella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Postilla kestää jostain syystä erityisen kauan toimittaa Helsingistä Espooseen/Vantaalle, joten tästä syystä suosittelemme ensisijaisesti asioimaan Helsingin liikkeessämme - sijaitsemme yllättävän lähellä Pasilan asemaa! 

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.