Kaupan ehdot
Verkkokaupan ehdot
Voimassa 3.3.2024 alkaen
Näitä ehtoja sovelletaan Studio Kupun verkkokauppaan.
Photo Puusa (Studio Kupu)
2960933-8
Franzéninkatu 22 LH 1-2
00530 Helsinki
0403249127
info@studiokupu.fi
Verkkokauppa
Studio Kupu myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hinnoissa noudatetaan silloin voimassaolevaa hinnastoa, kun käyttäjä on maksanut tuotteen ja näin lunastanut sen omakseen.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Studio Kupun verkkokaupan tarjoaa Shopify. Maksuntarjoajina toimii Stripe. Maksun voi tehdä myös manuaalisesti Mobilepayn kautta tai ennakkolaskulla. Lähetämme laskun, jonka maksuaika on 7 päivää. Tilaus siirtyy kuljetukseen kun maksu on suoritettu.
Lue Stripen maksuehdoista maksuntarjoajien omilta sivuilta: https://stripe.com/payment-terms/legal
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Alennukset ja alennuskoodit
Alennuksia ei voi yhdistää.
Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet kassalla maksamisen yhteydessä. Toimitustapoina käytämme Matkahuoltoa ja Postia.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-14 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.