Vastauksia kysymyksiin

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin löydät tältä sivulta. Päivitämme sivua sitä mukaa, kun kysymyksiä herää.

Yleistä 

Mistä löydän tietoa valokuvauspalveluistanne? 
https://studiokupu.fi/pages/palvelut 🥰

Tein tilauksen kaupassanne, mutta en saanut vahvistusviestiä. Onnistuiko tilaukseni?
Sähköpostimme saattavat ajautua myös roskapostikansioon, tarkistathan asian. Jos vahvistusviestiä ei löydy sieltäkään, luultavasti tilaus ei mennyt läpi. Laitathan meille viestiä info@studiokupu.fi niin selvitämme asian mahdollisimman pian!

Lähetin teille sähköpostia eilen, miksen vielä ole saanut vastausta?
Vastaamme saapuneisiin viesteihin pääosin arkisin klo 12-18. Jos et ole saanut meiltä vastausta kolmeen vuorokauteen, tarkistathan ettei viestimme ole ajautunut roskapostikansioon. Voit myös laittaa meille uudelleen viestiä info@studiokupu.fi tai soittaa 0403249127. Tavoitteenamme on vastata viesteihin viimeistään seuraavana arkipäivänä, mutta kiirepiikeissä vastauksemme saattavat venyä kolmeen arkipäivään.

Voinko muuttaa tilaustani? 
Ole yhteydessä meihin jos haluat muuttaa tilaustasi.

Tuotteista

Vastaavatko verkkokaupan sivuilla näkyvät värisävyt tuotteiden todellista sävyä? 
Verkkokaupan sivujen värintoisto riippuu käyttäjän päätelaitteesta ja päätelaitteen asetuksista. Tästä syystä sivuilla esitetty väri tai sävy saattaa poiketa tuotteen todellisesta värisävystä.

Sopiiko myymänne ekoglitter myös lapsille? 
Kosmettinen glitter sopii yli 3-vuotialle lapsille aikuisten valvonnassa.

Myyttekö kamera- ja kuvauskalustoa? 
Tällä hetkellä emme myy elektroniikkaa.

Mistä olette löytäneet nämä tuotteet?
Seuraamme Instagramissa kiinnostavia tilejä ja pyrimme sitä kautta tutustumaan valmistajiin ennen kuin otamme tuotteet myyntiin. Kun etsimme uusia, kotimaisia tuotteita myyntiin, laitamme rohkeasti viestiä ja kysymme lisätietoja ja hinnastoa. Välillä valmistajat lähestyvät meitä itse ja jos valmistusprosessi on eettinen ja ekologinen, otamme pienen erän testimyyntiin. 

Voinko tulla myymään tuotteitani tiloihinne? 
Voit lähettää Sädelle infopaketin tuotteistasi ja yrityksestäsi, sekä jälleenmyyntihinnaston osoitteeseen sade.puusa@studiokupu.fi - huomioittehan, että otamme tällä hetkellä myyntiin vain ammattimaisesti tuottavien valmistajien tuotteita.

Voinko toivoa valikoimaan tuotteita? 
Otamme mielellämme toiveita vastaan! Esimerkiksi suurin osa valmistajien valikoimasta on mahdollista tilata myös myymäläämme. Voit kysyä meiltä lisää sähköpostitse info@studiokupu.fi

Maksaminen

Onko tilaaminen ja maksaminen turvallista?
Verkkokaupassamme asioiminen on turvallista, sillä tilaamiseen tarvittavien henkilötietojen antaminen ja tilauksen maksaminen tapahtuu suojattua yhteyttä käyttäen (niin sanottu SSL-suojaus). SSL-suojaus salaa päätelaitteesi ja internetsivun palvelimen välisen liikenteen sisällön ja auttaa sivuston aitouden varmistamisessa. Suojatun sivuston tunnistat selaimen osoitekentän vieressä olevasta lukon kuvasta sekä https-alkuisesta (vertaa http) osoitteesta. Tilaamisen yhteydessä antamasi tiedot ovat luottamuksellisia, emmekä luovuta niitä ulkopuolisille.

Miksi verkkokaupassa on eri hinnat joillekin tuotteille kuin myymälässä? 
Teemme tuotteiden hinnoittelun käsin ja toisinaan joidenkin tuotteiden uudelleenhinnoittelu unohtuu tai on vielä tekemättä. Myymme verkkokaupassa tuotteen aina sillä hinnalla, jonka asiakas näkee ruudullaan ja myymälässämme sillä hinnalla, joka tuotteessa lukee tai jonka myyjämme sanoo. 

Millä voin maksaa?
Verkkokaupassamme voit maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, MobilePaylla tai voit maksaa tilauksen noudon yhteydessä. 

Miten MobilePaylla maksaminen toimii? 
Lähetä tilaustasi vastaava summa myymälämme numeroon 37404. Kirjoita kommenttikenttään päivämäärä, jotta osaamme yhdistää maksun oikeaan tilaukseen. Kun maksu on suoritettu, lähetämme joko tuotteesi tai vahvistusviestin siitä, että tuote on noudettavissa.

Toimitus, palautus ja reklamaatiot

Mikä on tuotteeni toimitusaika?
Tavalliset, varastossa olevat tuotteet lähetämme matkaan 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilaus saapuu kuljetustavasta riippuen 2-14 arkipäivässä. Poikkeuksista ilmoitamme etusivulla. Jos jostain syystä tilauksesi ei ole kahdessa viikossa saapunut, ota yhteyttä, niin selvitetään mihin tilaus on juuttunut. 

Tilaamassani tuotteessa on virhe, mitä teen? 
Havaitessasi virheen, olethan yhteydessä meihin mahdollisimman pian, jotta voimme sopia maksuttomasta palautuksesta ja uuden tuotteen toimituksesta. Voit tehdä reklamaation myös myymälässämme. 


En haluakaan tuotetta 
Etämyynnissä asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Voit palauttaa paketin lähettämällä sen osoitteeseen
Studio Kupu
Franzeninkatu 22 LH 1-2
00530 Helsinki 
P. 0403249127  

Vain reklamaatiotapauksissa postitettu palautus on maksuton. Olethan siis yhteydessä meihin ennen kuin lähetät.